Digitale editie | Feiten/getallen en Marketing Oudorpertijden
Abonnees: 600 vaste contacten die middels een mailing worden geïnformeerd wanneer een nieuwe editie online geplaatst is. Elke digitale editie wordt gemiddeld 800 keer bekeken en heeft meer dan 5000 pageviews Gedrukte exemplaren: 600 stuks per editie De Facebookpagina Oudorpertijden heeft 537 volgers
Onderstaande resultaten betreffen de maart 2025 editie en werden in medio oktober 2025 gemeten

Verklaring van bovenstaande termen
Unique visitors: het aantal individuele personen dat een website bezoekt binnen een bepaalde periode, waarbij elke persoon maar één keer wordt geteld, ook al bezoekt deze de site meerdere keren. Unique visits: het aantal bezoeken van individuele personen dat een website bezoekt binnen een bepaalde periode/sessie, waarbij elke gebruiker slechts één keer wordt geteld, Een nieuw bezoek begint wanneer een gebruiker arriveert en eindigt na een periode van inactiviteit (bijvoorbeeld 30 minuten) of wanneer de gebruiker zijn browser sluit. Bounce rate: het percentage websitebezoekers dat vertrekt na het bezoeken van slechts één pagina, zonder verder klikken naar een andere pagina. Visit time: Tijd dat een bezoeker op de website verblijft Pages per visit: Aantal pagina's dat de bezoeker gemiddeld tijdens 1 sessie bekijkt
Marketing en SEO
Oudorpertijden doet NIET aan Active marketing (gedrag van bezoekers volgen en daarop actie ondernemen). De partnerpagina's krijgen WEL een geoptimaliseerde titel die gunstig is voor SEO (Search Engine Optimization of in het Nederlands Zoekmachineoptimalisatie). Daardoor wordt de pagina meestal na een aantal weken gevonden op Google. Voorbeeld van een geoptimaliseerde titel: C2 Tandartsen Resultaat - https://www.oudorpertijden.nl/januari2025/c2-tandartsen Deze URL wordt prima gevonden in Google